X
تبلیغات
بررسی کیفیت2

بررسی کیفیت2

مبانی نظری و پیشینه نوع ارتباطات سازمانی و تعهد سازمانی

مبانی نظری و پیشینه نوع ارتباطات سازمانی و تعهد سازمانی

 براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد

 

 

 

  • مبانی نظری و پیشینه نوع ارتباطات سازمانی و تعهد سازمانی
    مبانی نظری و پیشینه نوع ارتباطات سازمانی و تعهد سازمانیدسته: روانشناسی و علوم تربیتی
    بازدید: 6 بار
    فرمت فایل: doc
    حجم فایل: 315 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 73

    مبانی نظری و پیشینه نوع ارتباطات سازمانی و تعهد سازمانی

    قیمت فایل فقط 15,000 تومان

    خرید

    بصورت فایل ورد

    همراه با منابع

    2-1- مقدمه.................................................................   21

    2-2- پیشینه نظری ............................................................. 21

    2-2-1- ارتباطات سازمانی............................................ 21

    2-2-1-1- اهمیت ارتباطات.......................................................... 22

    2-2-1-1- تعاریف ارتباطات....................................................... 24

    2-2-1-3- سطوح ارتباطات....................................................... 26

    2-2-1-4- ارتباطات سازمانی....................................................... 26

    2-2-1-5- متغیرهای ارتباطات..................................................... 28

    2-2-1-6- فرایند ارتباطات................................................ 29

    2-2-1-7- اجزای فرایند ارتباطات..................................................... 30

    2-2-1-8- موانع ارتباطات.................................................... 34

    2-2-1-9- مهارت و شایستگی مورد نیاز برای ایجاد پیامهای باکیفیت.... 35

    2-2-1-10- ویژگی‌های ارتباطات سازمانی................................... 36

    2-2-1-11- تجزیه و تحلیل ارتباطات سازمانی................................ 37

    2-2-1-12- انتخاب مسیر یا كانال ارتباطی مناسب...................... 37

    2-2-1-13- انواع ارتباطات................................................ 38

    2-2-1-13-1- ارتباطات کلامی و غیرکلامی.................................... 38

    2-2-1-13-2- ارتباطات یك جانبه و دو جانبه............................. 39

    2-2-1-13-3- ارتباطات رسمی و غیر رسمی................................. 41

    2-2-1-14- ارتباطات خطی، تعاملی و تبادلی.............................. 42

    2-2-1-14-1- ارتباطات خطی..................................................... 42

    2-2-1-14-2- ارتباطات تعاملی  ........................................ 44

    2-2-1-14-3- ارتباطات تبادلی  .............................................. 46

    2-2-1-14-4-  مقایسه مدلها.......................................... 48

    2-2-2- تعهد سازمانی.......................................................... 49

    2-2-2-1- تعاریف تعهد سازمانی......................................... 51

    2-2-2-2- اهمیت تعهد سازمانی.................................................. 53

    2-2-2-3- اجزا و مراحل تعهد سازمانی..................................... 54

    2-2-2-4- جوانب یا انواع تعهد سازمانی................................... 55

    2-2-2-5- عوامل مؤثر بر تعهد سازمانی........................................... 58

    2-2-2- 6- دو دیدگاه درباره تعهد سازمانی.................................... 62

    2-2-2-7- دیدگاه‌های نظری عوامل مؤثر بر تعهد سازمانی.................. 64

    2-2-2-8- دﻳﺪﮔﺎﻫﻬﺎﻳﻲ درﻣﻮرد ﻛﺎﻧﻮﻧﻬﺎی ﺗﻌﻬﺪ ﺳﺎزﻣﺎﻧﻲ.............. 65

    2-2-2-9- ﺗﻌﻬﺪ ﺳﺎزﻣﺎﻧﻲ ﻣﻔﻬﻮم ﻳﻚ ﺑﻌﺪی ﻳﺎ ﭼﻨﺪﺑﻌﺪی...................... 66

    2-2-2-10- اﻟﮕﻮﻫﺎی ﭼﻨﺪﺑﻌﺪی.................................................... 67

    2-2-2-11- مدل می یر و آلن......................................................... 63

    2-2-2-12- راهکارهایی برای افزایش تعهد سازمانی.................. 72

    2-3- پیشینه پژوهشی....................................................... 73

    2-3-1- ارتباطات سازمانی..................................................... 73

    2-3-1-1- پژوهشهای داخلی................................................. 73

    2-3-1-2- پژوهشهای خارجی........................................ 77

    2-3-2- تعهد سازمانی............................................................ 79

    2-3-2-1- پژوهش‌های داخلی..................................................... 79

    2-3-2-2- پژوهش‌های خارجی................................ 83

    2-3-3- ارتباطات سازمانی و تعهد سازمانی............................... 86

    2-1-5-3- جمع بندی و نتیجه گیری............................................ 87

    قیمت فایل فقط 15,000 تومان

    خرید

    برچسب ها : مبانی نظری و پیشینه نوع ارتباطات سازمانی و تعهد سازمانی


برچسب‌ها: مبانی,نظری,و,پیشینه,نوع,ارتباطات,سازمانی,و,تعهد,سازمانی,
+ نوشته شده در سه شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۶ساعت ۱۴:۳۷ توسط سامان سم دسته : نظر(0)

پاورپوینت دیوان بین المللی كیفری چیست

مرجع فایلهای آموزشی | پاورپوینت دیوان بین المللی كیفری چیست

 براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد

 

 

 

  • مرجع فایلهای آموزشی | پاورپوینت دیوان بین المللی كیفری چیست

    پاورپوینت دیوان بین المللی كیفری چیست


    پاورپوینت دیوان بین المللی كیفری چیست
    دسته: علوم اجتماعی
    بازدید: 1 بار

    فرمت فایل: pptx
    حجم فایل: 390 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 49

    پاورپوینت دیوان بین المللی كیفری چیست شامل 49 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان علوم اجتماعی کاربرد دارد

    قیمت فایل فقط 8,800 تومان

    خرید

    پاورپوینت دیوان بین المللی كیفری چیست

    پاورپوینت دیوان بین المللی كیفری چیست شامل 49 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان علوم اجتماعی، علوم سیاسی و سایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

    مقدمه

    دیوان بین‎المللی كیفری (ICC) بعنوان اولین دادگاه دائمی بین‎المللی در سال ۱۹۹۸ بمنظور رسیدگی به جنایات بین‎المللی ارتكابی تشكیل شد. در حقیقت تشكیل دیوان بین‎المللی كیفری محصول تلاشهایی بود كه پس از جنگ جهانی اول آغاز شد.

    اولین گام در جهت محاكمه و مجازات جنایتكاران بین‎المللی در معاهده ورسای ۱۹۱۹ برداشته شد بر اساس این معاهده ویلهم دوم حاكم آلمان به دلیل ارتكاب برخی جرایم می‌باییست محاكمه می‌شد، لكن وی به هلند پناهنده شد و هلند نیز وی را مسترد نكرد تا اینكه در سال ۱۹۴۱درگذشت. پس از جنگ جهانی دوم اندیشه یك دیوان بین‎المللی با صلاحیت كیفری مجددا قوت گرفت و دو دادگاه نورنبرگ و توكیو بمنظور رسیدگی به جنایات سران و فرماندهان نظامی آلمان و ژاپن تاسیس شد.

    پس از آن از بین بردن نسل كشی مورد پذیرش قرار گرفت كه افراد متهم به ارتكاب جنایات نسل‎كشی می‎‎بایست به یك دادگاه دائمی كیفری بین‎المللی ارجاع شوند.

    بدین منظور در تاریخ ۹ دسامبر ۱۹۴۸ مجمع عمومی از كمیسیون حقوق بین‎الملل و كمیته ویژه‎ای متشكل از نمایندگان دولتها درخواست نمود كه امكان تاسیس اینچنین دادگاهی را بررسی كنند. علی‌رغم تاكید هر دو مرجع مذكور بر مطلوب بودن تشكیل دادگاه این امر در عمل محقق نشد.

    این جریان در كنوانسیون ۱۹۷۳ منع و مجازات جنایات آپارتاید نیز دنبال شد.

    كمیسیون حقوق بین‎الملل متعاقبا در سال ۱۹۹۱ پیش نویس قانون جنایات علیه صلح و امنیت بشری را تصویب كرد. بدنبال جنایات ارتكابی در سال‌های ۱۹۹۱ تا ۱۹۹۴ در رواندا و بوسنی و هرزگوین شورای امنیت مبادرت به تاسیس دو دادگاه اختصاصی بین‎المللی كیفری كرد. (‌دادگاه یوگسلاوی و دادگاه رواندا )

    در سال ۱۹۹۶ كمیسیون حقوق بین‎الملل طرح تاسیس دیوان بین‎المللی كیفری را تكمیل كرد و به مجمع عمومی ارسال داشت. مجمع نیز مبادرت به تاسیس دو كمیته‎ای جهت بررسی موضوع كرد كه در سالهای ۱۹۹۵ تا ۱۹۹۸ به فعالیت پرداختند. سرانجام اساسنامه دیوان بین‎المللی كیفری در ۱۵ ژوئن ۱۹۹۸ در كنفرانس رم به تایید نمایندگان ۱۲۰ دولت رسید و از اول ژولای ۲۰۰۲ لازم الاجرا گردیده است. مقر این دادگاه نیز لاهه ( دیوان بین‌المللی دادگستری) است.

    و …

    فهرست مطالب

    مقدمه

    اعضای دیوان بین‌المللی كیفری

    اصل صلاحیت تكمیلی

    صلاحیت ذاتی

    صلاحیت زمانی دیوان بین‎المللی كیفری

    صلاحیت شخصی دیوان بین‎المللی كیفری

    صلاحیت حمایتی یا حفاظتی

    صلاحیت جهانی یا همگانی

    تعارض صلاحیتها

    اختیارات شورای امنیت نسبت به عملکرد «دادگاه کیفری بین‌المللی» ؛

    آثار تشكیل دیوان ببین‌المللی كیفری در ایران

    پایان

    عنوان : دیوان بین المللی كیفری چیست

    فرمت : پاورپوینت

    حجم : 392 کیلوبایت

    تعداد صفحات : 49

    پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

    پاورپوینت دیوان بین المللی كیفری چیست

    قیمت فایل فقط 8,800 تومان

    خرید

    برچسب ها : پاورپوینت دیوان بین المللی كیفری چیست , پاورپوینت دیوان بین المللی كیفری چیست , دانلود پاورپوینت دیوان بین المللی كیفری چیست , پاورپوینت رایگان دیوان بین المللی كیفری چیست , پاورپوینت دیوان بین المللی كیفری , پاورپوینت معرفی دیوان بین المللی كیفری , پاورپوینت تعریف دیوان بین المللی كیفری , دانلود آشنایی با دیوان بین المللی كیفری , دیوان بین المللی كیفری چیست , تحقیق دیوان بین المللی كیفری چیست


برچسب‌ها: پاورپوینت,دیوان,بین,المللی,كیفری,چیست,
+ نوشته شده در پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ساعت ۱۴:۴۰ توسط سامان سم دسته : نظر(0)

تبیین سبک رهبری توانمندساز چرخه دانش در دانشگاه های کشور

مرجع فایلهای آموزشی | تبیین سبک رهبری توانمندساز چرخه دانش در دانشگاه های کشور

 براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد

 

 

 

  • مرجع فایلهای آموزشی | تبیین سبک رهبری توانمندساز چرخه دانش در دانشگاه های کشور

    تبیین سبک رهبری توانمندساز چرخه دانش در دانشگاه های کشور


    تبیین سبک رهبری توانمندساز چرخه دانش در دانشگاه های کشور
    دسته: مدیریت
    بازدید: 1 بار

    فرمت فایل: pdf
    حجم فایل: 676 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 10

    در این پژوهش به تبیین سبک رهبری توانمندساز چرخه دانش در دانشگاه های کشور پرداخته شده است

    قیمت فایل فقط 5,000 تومان

    خرید

    دانلود مقاله رشته مدیریت

    تبیین سبک رهبری توانمندساز چرخه دانش در دانشگاه های کشور

    چکیده

    در این پژوهش به تبیین سبک رهبری توانمندساز چرخه دانش در دانشگاه های کشور پرداخته شده است. جامعه آماری تحقیق را اعضای عیات علمی دانشگاه های علامه طباطبایی و پیام نور تشکیل می دهند. روش تحقیق از نظر هدف کاربردی و از حیث شیوه گردآوری داده ها توصیفی- همبستگی است. برای بررسی رابطه بین متغیرها  و مدل معادلات ساختاری از نرم افزار PLS استفاده شده است. یافته های تحقیق حاکی از آن است که بین سبک رهبری توانمندساز بین اعضای هیات علمی بر اساس جنسیت در هر دو دانشگاه تفاوت معنی داری وجود ندارد و نظرات هر دو گروه زنان و مردان در دانشگاه های پیام نور و دانشگاه علامه طباطبایی یکسان می باشد. در نهایت سبک رهبری تبادلی به عنوان سبک رهبری توانمند ساز چرخه دانش در بین اعضای هیات علمی دانشگاه شناسایی شد.

    کلیدواژگان

    مدیریت دانش

    رهبری تحول آفرین

    رهبری تبادلی

    رهبری عدم مداخله گر

    مراجع

    حسنوی، رضا؛ پیمان اخوان و ابراهیم سنجقی (1389).”عوامل کلیدی موفقیت مدیریت دانش”،تهران، انتشارات آتی نگر.

    طرفی، سعید و ناهید بابایی (1392).”ارتباط بین مدیریت دانش و سبک‌های رهبری در افزایش تعهد سازمانی شرکت اتوبوس رانی استان خوزستان ” نخستین کنگره ملی توسعه خوشه صنعتی قطعات خودرو،سایت مرجع دانش سیویلیکا.

    خلیفه سلطانی، حشمت ؛ سیدمجتبی حسینی و ناصر عسگری (1389).” سبک‌های رهبری توانمندساز مدیریت دانش” فصلنامه پژوهش‌های مدیریت منابع انسانی، سال دوم، شماره 3-4 (پیاپی 8).

    موسوی، محمد؛ میربلوک، مهدی(1392)” بررسی عوامل موثر بر آمادگی کارکنان برای پذیرش سیستم مدیریت دانش” فصلنامه مدیریت سازمانهای دولتی، سال اول شماره دوم.

    نیکبخت،اکرم؛ سید علی سیادت ، رضا هویدا و اعظم مقدم (1389).”رابطه ی بین مدیریت دانش با سبک‌های رهبری مدیران گروه‌های آموزشی از دیدگاه اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان” فصلنامه علمی- پژوهشی مدیریت اطلاعات سلامت،دانشگاه علوم پزشکی اصفهان.

    Baglar, R.; A .CApsi and S. Roccas.(2013) Transformational and Passive leadership: An Initial investigation of university instructors as leaders in a virtual learning environment, Educational management administration and leadership published on Line 12 , April 2013 available at: http:// ema.Sagepub.com.

    Berson, Y.; L. A.  Nemanich.; D. A. Waldman.; B. M. Galvin. & R. T.  Keller.(2012)..Leadership and organizational learning: A multiple levels perspective, Leadership Quarterly, 17: pp577-594.

    Chennemaneni, A. (2008). Determinants of Knowledge Sharing Behavior: Developing and Testing a Theoretical Model Crossan, Strategic leadership in dynamic environments’, Leadership Quarterly.

    Debowski, S. (2006). Knowledge Management, John Wiley & Sons, Milton, QLD.

    Fleishman, E. A.; M. D.  Mumford. ;  S. J. Zaccaro. ; K. Y. Levin. ; A. L. Korotkin. & M. B. Hein. (2013). Taxonomic efforts in the description of leader behavior , A synthesis and functional interpretation, Leadership Quarterly, 2: pp.245-287.Kaichao.Yu. & Kong Lingbo.(2012) .Research on the customer service system for diesel engine industry,IE&EM, 10 (2009), pp. 1380–1383

    Loyer. R.(2012). Knowledge sharing: Moving away from the obsession with best practices, Journal of knowledge Management:11(1)

    Mumford, M. D.;  S. J., Zaccaro.; F. D.Harding. ; T. O. Jacobs. & E. A.  Fleishman. (2014) Leadership skills for a changing world: Solving complex social problems, Leadership Quarterly, 11: pp11-35.

    Politis, J.D. & J .Crawford. (2001). The Relationship of Various Leadership Styles to Knowledge Management , Leadership and Organization Journal. 22/8, pp.354-364.

    Probst, Gilbert ; R. Stephen and kai Romhardt.(2000)..ManagingKnowledge Building Blocks for Success, p 30

    Sarlak M.A.; M. Moradgholi. & A. Ghorbani.(2012). Effect of transformational leadership on intellectual capital, African Journal of Business Management, 6(27),pp.7977-7986.

    Schiuma G.& A.  Lerro .(2008). Knowledgebased Capital in building regionalinnovation capacity, Knowledge Manage 12(5), 121-136

    Van Wijk R. ; J. Jansen & M. Lyles. (2008). Inter- and intra-organizational knowledge transfer: A meta-analytic review of its antecedents and consequences, Journal of Management Studies, 45(4), pp.830–853.

    Viitala. R. (2004). Towards knowledge leadership. Leadership & Organization, Development Journal, 25(6), pp.528-544

    Wang, D. (2005). Strategic leadership and organizational learning, Academy of Management Review, 29:pp.222-240.

    Yeo, R. K. (2006). Building knowledge through action systems, process leadership and organizational learning, Foresight, 8(4), pp.34–44.

    Zhang A.Y.; A.S.  Tsui & D.X.  Wang. (2013). Leadership behaviors and group creativity in Chinese organizations: The role of group processes, Leadership Quarterly, Vol. 22.pp. 851-862

    قیمت فایل فقط 5,000 تومان

    خرید

    برچسب ها : تبیین سبک رهبری توانمندساز چرخه دانش در دانشگاه های کشور , مدیریت دانش , سبک رهبری تبادلی , سبک رهبری توانمندساز , سبک رهبری تحول آفرین , سبک رهبری عدم مداخله گر , سبک رهبری توانمندساز چرخه دانش , سبک رهبری توانمندساز مدیریت دانش , مقاله سبک رهبری توانمندساز مدیریت دانش


برچسب‌ها: تبیین,سبک,رهبری,توانمندساز,چرخه,دانش,در,دانشگاه,های,کشور,
+ نوشته شده در پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ساعت ۱۴:۲۶ توسط سامان سم دسته : نظر(0)

قالب پاورپوینت دهه فجر

قالب پاورپوینت دهه فجر

 براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد

 

 

 

  • قالب پاورپوینت دهه فجر
    + نوشته شده در چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ساعت ۱۰:۴۰ توسط سامان سم دسته : نظر(0)
    مرجع فایلهای آموزشی | قالب پاورپوینت دهه فجر

    توضیحات کوتاه:
    قالب پاورپوینت دهه فجر که می توانید از آن برای نوشتن مطالب مرتبط با دهه فجر استفاده کنید

    قالب پاورپوینت دهه فجر که می توانید از آن برای نوشتن مطالب مرتبط با دهه فجر استفاده کنید.مناسب برای دانشجویان و اساتید گرامی


برچسب‌ها: قالب,پاورپوینت,دهه,فجر,
+ نوشته شده در چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ساعت ۱۱:۴۵ توسط سامان سم دسته : نظر(0)

ترجمه مقاله گیرنده متابوتروپیک گلوتامات، فیزیولوژی، فارماکولوژی، و بیماری

 براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد

 

 

 

  • [unable to retrieve full-text content]

برچسب‌ها: ترجمه,مقاله,گیرنده,متابوتروپیک,گلوتامات،,فیزیولوژی،,فارماکولوژی،,و,بیماری,
+ نوشته شده در چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ساعت ۱۱:۳۹ توسط سامان سم دسته : نظر(0)

پاورپوینت بررسی ریسک های مسئولیت

پاورپوینت بررسی ریسک های مسئولیت

 براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد

 

 

 


برچسب‌ها: پاورپوینت,بررسی,ریسک,های,مسئولیت,
+ نوشته شده در چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ساعت ۱۱:۳۳ توسط سامان سم دسته : نظر(0)

پاورپوینت چیلر تراکمی

مرجع فایلهای آموزشی | پاورپوینت چیلر تراکمی

 براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد

 

 

 


برچسب‌ها: پاورپوینت,چیلر,تراکمی,
+ نوشته شده در چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ساعت ۱۱:۲۰ توسط سامان سم دسته : نظر(0)

بررسی رابطه سرمایه اجتماعی و ابعاد آن با مدیریت دانش در بانک

مرجع فایلهای آموزشی | بررسی رابطه سرمایه اجتماعی و ابعاد آن با مدیریت دانش در بانک

 براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد

 

 

 

  • مرجع فایلهای آموزشی | بررسی رابطه سرمایه اجتماعی و ابعاد آن با مدیریت دانش در بانک

    بررسی رابطه سرمایه اجتماعی و ابعاد آن با مدیریت دانش در بانک


    بررسی رابطه سرمایه اجتماعی و ابعاد آن با مدیریت دانش در بانک
    دسته: مدیریت
    بازدید: 1 بار

    فرمت فایل: doc
    حجم فایل: 729 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 175

    هدف از این پایان نامه بررسی رابطه سرمایه اجتماعی و ابعاد آن با مدیریت دانش در بانکهای شعب استان گیلان می باشد

    قیمت فایل فقط 137,000 تومان

    خرید

    دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت دولتی گرایش مدیریت نیروی انسانی

    بررسی رابطه سرمایه اجتماعی و ابعاد آن با مدیریت دانش در بانک

    چکیده

          هدف این تحقیق سنجش تاثیر سرمایه اجتماعی بر مدیریت دانش می باشد. این تحقیق بر حسب هدف کاربردی و بر اساس روش توصیفی از نوع همبستگی است. برای جمع آوری داده ها از پرسشنامه استفاده شده است. جامعه آماری تحقیق مورد مطالعه شامل شعب بانک های غرب استان گیلان می باشد. که در سطح واحد سازمانی مورد تحلیل و بررسی قرارگرفته است جامعه آماری تحقیق برابر182 شعبه بانک دولتی وخصوصی در سطح 6 شهرستان (آستارا، تالش، رضوانشهر، ماسال، بندر انزلی و صومعه صرا) که مشغول به ارائه خدمات هستند می باشد.که حجم نمونه 96 می باشد.

    برای تجزیه و تحلیل توصیفی پژوهشی داده های از شاخص فراوانی، درصد فراوانی و از شاخص های مرکزی استفاده شده است. و برای بررسی نرمال بودن داده ها از آزمون کولموگروف- اسمیرنوف استفاده شده و جهت آزمون فرضیه های تحقیق از آزمون رگریسیون استفاده شده است. یافته ها تحقیق نشان از تأثیر مثبت و معنادار سرمایه اجتماعی بر مدیریت دانش دارد و همچنین تاثیر مثبت و معنادار متغیرهای سرمایه ساختاری بر مدیریت دانش، سرمایه شناختی بر مدیریت دانش و سرمایه ارتباطی بر مدیریت دانش است.

    واژگان کلیدی:

    سرمایه اجتماعی

    سرمایه ساختاری

    سرمایه شناختی

    سرمایه ارتباطی

    مدیریت دانش

    مقدمه

           در عصر امروزی پیشرفت علم وتکنولوژی با سرعت خارق العاده در حال حرکت به سمت جلو است و جهان امروز را خیلی متفاوت از جهان دیروز گردانیده است. و همه انسان ها و سازمان ها تحت تأثیر این تحولات می باشند. بانکداری امروزی با بانکداری گذشته تفاوت پیدا کرده است. و مشتری امروزی نیز با مشتری دیروزی فرق می کند مشتری دیروز به دنبال بانک و بانکدار بود تا بتواند نیازهای خود را مرتفع و از آن بهره-مند شود ولی امروز این بانک ها هستند که باید در این فضای کاملا رقابتی بدنبال مشتری بگردند و زمینه رضایت آن ها را فراهم کنند. چون دیگر مشتری وقت و فرصت آن را ندارد که بدنبال بانک و بانکدار باشد. و بانک ها باید با برخورداری از علم روز و تشخیص نیازهای مشتریان زمینه دلخواه مشتری را فراهم بیاورند. سازمان ها باید توان این را داشته باشند که خود را با شرایط روز وفق دهند و برای این کار لازم است تا سازمان ها از حالت یادگیری سازمانی تغییر جهت داده و به سمت مفاهیم سازمان های یادگیرنده و سازمان های دانشی و مدیریت دانش حرکت کنند. مدیریت دانش یکی از این مفاهیمی است که از الزامات مهم سازمان ها می باشد و سازمان ها با بکارگیری مدیریت دانش امکان نوآوری در فعالیت ها، فرایندها، خدمات خویش را فراهم می آورند.

     و در نتیجه موقعیت رقابتی خویش را بهبود می-بخشند. سازمان ها باید توانایی این را داشته باشند تا دانش مورد نیاز را کسب و میان کارکنان نشر داده و در فعالیت های روزانه خود بکار گیرند. پس شناخت عوامل تأثیر گذار بر مدیریت دانش از جمله اقدامات اولیه سازمان ها می باشد. از طرف دیگر یکی از قابلیت های مهم سازمانی که می تواند به سازمان ها در خلق و تسهیم دانش کمک بسیار کند و برای آنها در مقایسه با سازمان های دیگر مزیت سازمانی پایدار ایجاد کند سرمایه اجتماعی  است (پروساک و کوهن ، 2001). سرمایه اجتماعی از مفاهیم نوینی است که نقش بسیار مهمتری نسبت به سرمایه فیزیکی و سرمایه انسانی  در سازمان ها و جوامع ایفا می کند. بطوری که بدون سرمایه اجتماعی کارکنان حاضر به تسهیم اطلاعات و دانش نخواهند شد و برنامه مدیریت دانش موفقیت آمیز نخواهد بود. برای ایجاد و تکمیل فرایند مدیریت دانش، سرمایه اجتماعی جایگاه اساسی دارد (این کپن ،1998(. که سازمان ها با استفاده درست از مدیریت دانش  و سرمایه اجتماعی می توانند سازمان های خود را به کمال مورد نظر برسانند.

          بنابراین با توجه به اهمیت سرمایه اجتماعی بر مدیریت دانش در سازمان ها این تحقیق در پی دستیابی به شناخت بیشتر عوامل موثر بر اجرای مناسب این راهبرد می باشد. با توجه به تعاریف و ابعاد مدیریت دانش و سرمایه اجتماعی که هر دو بر تعاملات و ارتباطات میان افراد تاکید دارد. در این تحقیق تلاش می شود تا چگونگی ارتباط میان سرمایه اجتماعی و مدیریت دانش و نیز سه بعد سرمایه اجتماعی یعنی بعد ارتباطی، شناختی و ساختاری بر مدیریت دانش در شعب بانک های غرب گیلان بررسی شود و میزان تأثیر پذیری مدیریت دانش از سرمایه اجتماعی مورد آزمون قرار گیرد. 

    فهرست مطالب

     فصل اول 1

    1-1 مقدمه… 2

    1-2 بیان مسئله. 3

    1-3 اهمیت و ضرورت تحقیق 6

    1-4 چارچوب نظری. 7

    1-5 اهداف تحقیق. 9

    1-6 فرضیات. 9

    1-7 تعاریف نظری وعملیاتی متغییرها 9

    1-8 قلمرو تحقیق 11

     فصل دوم ادبیات نظری و پیشینه تحقیق…..12

    2-1 مدیریت دانش. 13

    2-1-1 تاریخچه.. 13

    2-1-2 ظهور. 14

    2-1-3 تعاریف و دسته بندی-ها. 15

    2-1-3-1 تعریف دانش.. 15

    2-1-3-2 دسته بندی دانش.. 16

    2-1-3-3 مدیریت دانش:تعاریف 18

    2-1-3-4 چرخه مدیریت دانش.. 19

    2-1-3-5 مدلها و نگرشهای مدیریت دانش.. 21

    2-1-4 مدیریت دانش در سازمانهای دولتی 38

    2-1-5 مدیریت دانش و یادگیری سازمانی. 40

    2-2 سرمایه اجتماعی. 40

    2-2-1 پیدایش سرمایه اجتماعی. 40

    2-2-2 سرمایه اجتماعی: مفهوم.. 41

    2-2-3 مقایسه سرمایه اجتماعی با سرمایه فیزیکی و انسانی 45

    2-2-4 سرمایه اجتماعی: دیدگاهها و تعاریف 46

    2-2-5 مدل سرمایه اجتماعی ناهاپیت و گوشال. 53

    2-2-6 سطوح سرمایه اجتماعی.. 56

    2-2-7 اهمیت مطالعه سرمایه اجتماعی در سازمان.. 57

    2-2-8 سرمایه اجتماعی سازمانی چیست؟.. 58

    2-2-9 مدلهایی برای سنجش سرمایه اجتماعی. 59

    2-3 سرمایه اجتماعی و مدیریت دانش 63

    2-4 پیشینه تحقیق. 67

    2-4-1 نتیجه گیری از پژوهشهای انجام شده.. 72

     فصل سوم روش اجرای تحقیق.. 73

    3-1 روش تحقیق….. 74

    3-2 جامعه آماری. 74

    3-3 حجم نمونه و نمونه گیری 75

    3-4 روش و ابزار جمع آوری داده ها 76

    3-5 روایی وپایایی از جمع آوری داده ها 77

    3-6 روش تجزیه و تحلیل داده ها 79

    فصل چهارم تجزیه و تحلیل داده هاو یافته های تحقیق 80

    4-1 بخش اول: تحلیلهای توصیفی پژوهش 81

    4-2 بخش دوم: تجزیه و تحلیل استنباطی 87

    4-2-1 بررسی فرض نرمال بودن داده-ها. 87

    4-2-2 آزمون فرضیه ها. 88

     فصل پنجم نتیجه گیری و پیشنهادات 91

    5-1 نتایج آمار توصیفی. 92

    5-2 نتایج استنباطی. 94

    5-3 پیشنهادات تحقیق. 96

    5-4 محدودیت های تحقیق. 97

    5-5 پیشنهادات برای تحقیقات آینده 98

    منابع. 99

    ضمائم و پیوست ها. 107

    فهرست اشکال

    شکل ‏1 1: مدل مفهومی تحقیق 8

    شکل ‏2 1: راهبردهای مدیریت دانش 23

    شکل ‏2 2: نقش اعتماد در توزیع دانش 25

    شکل ‏2 3: مدل هفت سی 26

    شکل ‏2 4: زیر سیستم های مدیریت دانش 26

    شکل ‏2 5: الگوی فرآیند مدیریت دانش 27

    شکل ‏2 6: سرمایه اجتماعی به عنوان محرک ارزش سازمان 31

    شکل ‏2 7: مدل منوریان و امینی 32

    شکل ‏2 8: تأثیر سرمایه اجتماعی در خلق سرمایه فکری 33

    شکل ‏2 9: محرکه های دانش شهری 34

    شکل ‏2 10: سرمایه اجتماعی، جریان دانش و نوآوری سازمانی  35

    شکل ‏2 11: نقش سرمایه اجتماعی در توسعه دانش و یادگیری اشتراکی 35

    شکل ‏2 12: مراحل مدیریت دانش پیتر گوتشاک 37

    شکل ‏2 13: عوامل موثر بر مدیریت دانش در سازمانهای دولتی ایران 38

    شکل ‏2 14: ساختارسه نفری سرمایه انسانی در نقاط تقاطع و سرمایه اجتمای در روابط 46

    شکل ‏2 15: نحوهی ارتباط سرمایه اجتماعی در سطوح مختلف 60

    شکل ‏2 16: مدل SCAT 61

    فهرست جداول

    جدول ‏2 1: ویژگی های دانش ضمنی و صریح 18

    جدول ‏2 2: زیر چرخه های مدیریت دانش 20

    جدول ‏2 3: عوامل موثر بر موفقیت مدیریت دان 28

    جدول ‏2 4: تحول نظریه های سرمایه 43

    جدول ‏3 1: جامعه آماری و نمونه 76

    جدول ‏3 2: ضریب آلفای کرونباخ 78

    جدول ‏4 1: شاخص های توصیفی متغیر سرمایۀ ساختاری 81

    جدول ‏4 2: شاخص های توصیفی متغیر سرمایۀ شناختی 82

    جدول ‏4 3: شاخص های توصیفی متغیر سرمایۀ ارتباطی 84

    جدول ‏4 4: شاخص های توصیفی متغیر سرمایۀ اجتماعی 85

    جدول ‏4 5: شاخص های توصیفی متغیر مدیریت دانش 86

    جدول ‏4 6: آزمون کولموگروف- اسمیرنوف برای بررسی نرمال بودن داده ها 87

    جدول ‏4 7:نتایج تحلیل رگرسیون خطی ساده (دو متغیره) سرمایه اجتماعی و مدیریت دانش 88

    جدول ‏4 8نتایج تحلیل رگرسیون خطی ساده (دو متغیره) سرمایه ساختاری و مدیریت دانش 88

    جدول ‏4 9: نتایج تحلیل رگرسیون خطی ساده (دو متغیره) سرمایه شناختی و مدیریت دانش 89

    جدول ‏4 10: نتایج تحلیل رگرسیون خطی ساده (دو متغیره) سرمایه ارتباطی و مدیریت دانش 90

    جدول ‏5 1: فراوانی پاسخ ها به گویه های مربوط به متغیر سرمایۀ ساختاری 92

    جدول ‏5 2: فراوانی پاسخ ها به گویه های مربوط به متغیر سرمایۀ شناختی 93

    جدول ‏5 3: فراوانی پاسخ ها به گویه های مربوط به متغیر سرمایۀ ارتباطی 94

    فهرست نمودارها

    نمودار 4 1: هیستوگرام متغیر سرمایۀ ساختاری 82

    نمودار 4 2: هیستوگرام متغیر سرمایۀ شناختی 83

    نمودار 4 3: هیستوگرام متغیر سرمایۀ ارتباطی 84

    نمودار 4 4: هیستوگرام متغیر سرمایۀ اجتماعی 85

    نمودار ‏4-5: هیستوگرام متغیر مدیریت دانش 86

    قیمت فایل فقط 137,000 تومان

    خرید

    برچسب ها : بررسی رابطه سرمایه اجتماعی و ابعاد آن با مدیریت دانش در بانک , استقرار مدیریت دانش در بانک , پایان نامه تاثیر سرمایه اجتماعی بر مدیریت دانش , رابطه سرمایه اجتماعی و مدیریت دانش , سنجش تاثیر سرمایه اجتماعی بر مدیریت دانش , پایان نامه تاثیر سرمایه اجتماعی بر مدیریت دانش در بانک , پایان نامه با موضوع مدیریت دانش , دانلود پایان نامه مدیریت دانش , پایان نامه مدیریت دانش doc , موضوع پایان نامه مدیریت دانش


برچسب‌ها: بررسی,رابطه,سرمایه,اجتماعی,و,ابعاد,آن,با,مدیریت,دانش,در,بانک,
+ نوشته شده در چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ساعت ۱۱:۱۱ توسط سامان سم دسته : نظر(0)

پاوپوینت کارگاه برنامه ریزی شهری همراه با طرح پیشنهادی جالب

مرجع فایلهای آموزشی | پاوپوینت کارگاه برنامه ریزی شهری همراه با طرح پیشنهادی جالب

 براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد

 

 

 

  • مرجع فایلهای آموزشی | پاوپوینت کارگاه برنامه ریزی شهری همراه با طرح پیشنهادی جالب

    پاوپوینت کارگاه برنامه ریزی شهری همراه با طرح پیشنهادی جالب


    پاوپوینت کارگاه برنامه ریزی شهری همراه با طرح پیشنهادی جالبدسته: برنامه ریزی شهری
    بازدید: 2 بار
    فرمت فایل: ppt
    حجم فایل: 3307 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 94

    پاوپوینت کارگاه برنامه ریزی شهری همراه با طرح پیشنهادی جالب تعداد اسلاید 94 فرمت PPT گارانتی بازگشت وجه قابل ویرایش است

    قیمت فایل فقط 5,000 تومان

    خرید

    پاوپوینت کارگاه برنامه ریزی شهری همراه با طرح پیشنهادی جالب

    تعداد اسلاید : 94

    فرمت : PPT

    گارانتی بازگشت وجه

    قابل ویرایش

    پاوپوینت کارگاه برنامه ریزی شهری در هشت فصل

    فهرست مطالب :

    فصل اول تعاریف و مفاهیم بنیادی

    فصل دوم مراحل مختلف مطالعه وضع موجود شهر

    فصل سوم تجزیه و تحلیل و نتیجه گیری از مطالعات

    فصل چهارم برنامه ریزی و تعیین اهداف

    فصل پنجم ارائه گزینه ها و ارزشیابیها و طرح پیشنهادی

    فصل ششم عوامل موثر بر انتخاب محل کاربری ها

    فصل هفتم شناخت موانع رشد و توسعه شهری هدف مرحله ای

    فصل هشتم مروری بر برنامه ها و سوابق برنامه ریزی شهری و منطقه ای در ایران

    بخشی از متن :

    اسلاید ۱ :

    تعریف برنامه ریزی :

    برنامه ریزی فرایندی برای نیل به آینده ای مطلوب

    تقسیمات برنامه ریزی از دیدگاه شهرسازی:

    برنامه ریزی از دیدگاه مسائل اجتماعی و اقتصادی :

    • برنامه ریزی کلی (کلان) Macro planning
    • برنامه ریزی بخشی Sectorial planning
    • برنامه ریزی در سطح خرد Micro planning

    اسلاید ۲ :

    برنامه ریزی از دیدگاه مکانی

    • برنامه ریزی ملی National planning
    • برنامه ریزی منطقه ای Regional planning
    • برنامه ریزی شهری Urban planning
    • برنامه ریزی روستایی Rural planning

    برنامه ریزی از دیدگاه زمانی

    • برنامه ریزی بلند مدت (۱۰ تا ۲۰ سال)
    • برنامه ریزی میان مدت (۳ تا ۷ سال)
    • برنامه ریزی کوتاه مدت (۱ تا ۲ سال)

    اسلاید ۳ :

    تعریف کارگاه و تجهیزات :

    عبارت است از فضایی که ضمن داشتن مساحت محدوده ای کافی دارای تجهیزات باشد

    تعریف کاربری زمین :

    بررسی نوع استفاده از زمین به نسبت انواع فعالیتهای مختلف اعم از بهداشتی، درمانی و…

    اسلاید ۴ :

    تعریف ساختمانی و تراکم ساختمان مسکونی

    تراکم ساختمانی نسبت سطح زیربنای ساختمانهای مسکونی به مساحت زمین

    تعریف تراکم و سرانه

    قیمت فایل فقط 5,000 تومان

    خرید

    برچسب ها : کارگاه برنامه ریزی شهری , پاوپوینت کارگاه برنامه ریزی شهری , پاوپوینت , برنامه ریزی شهری


برچسب‌ها: پاوپوینت,کارگاه,برنامه,ریزی,شهری,همراه,با,طرح,پیشنهادی,جالب,
+ نوشته شده در چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ساعت ۱۱:۰۴ توسط سامان سم دسته : نظر(0)

پاورپوینت کبوترخانه

مرجع فایلهای آموزشی | پاورپوینت کبوترخانه

 براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد

 

 

 

  • مرجع فایلهای آموزشی | پاورپوینت کبوترخانه

    پاورپوینت کبوترخانه


    پاورپوینت کبوترخانه
    دسته: معماری
    بازدید: 1 بار

    فرمت فایل: ppt
    حجم فایل: 4447 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 41

    دانلود پاورپوینت کبوترخانه 41 اسلاید 51 ص فایل ورد38 صفحه فایل pdf

    قیمت فایل فقط 8,000 تومان

    خرید

    پاورپوینت کبوترخانه 41 اسلاید+ 51 ص فایل ورد+38 صفحه فایل pdf

    پروژه درس معماری اسلامی پاورپوینت کبوترخانه

    پروژه درس معماری اسلامی

    مقدمه

    کبوترخانه‌ها یا کفترخانه‌ها، که بدان‌ها کبوترخان نیز اطلاق می‌شده، ساختمان‌هایی کهن هستند  که معمولاً به شکل استوانه ساخته می‌شده‌اند. کبوترخانه‌ها برای گردآوری کود کبوترها و دیگر پرندگان، جهت مصارف کشاورزی ساخته می‌شده‌است.  کود کبوتر در گذشته استفاده های بسیاری در صنعت داشته، از جمله صنعت دباغی در چرم سازی و ساخت باروت. از این رو شاه عباس صفوی مالیات نسبتا سنگینی بر کبوتر خانه ها بست. از دیرباز، برای استفاده از گوشت و کود کبوتران، ساختن کبوترخان معمول بود. ساخت چنین بناهایی در حوالی اصفهان و یزد معمول بوده‌است. کبوترخانه‌های کوچک و بزرگ ایران به حسب اندازه میان هزار تا ۴۰ هزار کبوتر را در خود جای می‌دهند.

    1-1-معرفی کبوتر خانه

    ساخت کبوتر خانه را می توان به نوعی شاهکاری هنری دانست .کبوتر خانه ها را در مناطقی بنیان می نهادند که از اقلیمی کویری بهره مند بود مصالح و متد ساخت نیز متاثر از شرایط محیطی. چون بافت معماری که گل رس  و کاه  و نمک بنیادش را بانی بودند  و مقاوم در برابر سرما و گرما  و عایقی حرارتی و در عین حال صوتی تا آرامش کبوتران اندرون کبوتر خانه را تامین نماید . غالب کبوتر خانه ها به واسطه بهره گیری از حد اکثر فضا به شکلی استوانه مانند ساخته می شدندتا لانه های بیشتری را در خود جای دهند . طراحی ورودی  به اندازه ای  بود تا  کبوتران را به داخل پذیرا باشد و میهمانان نا خوانده را به اندرونی راهی نباشد و در عین حال بدنه کاهگلی مانع از  زاد و ولد حشرات موذی چون ساس و کنه       می گردید به جهت استحکام هر چه بیشتر  درون را با تیرچه های متقاطع مسلح می نمودند  و سطح بیرونی را ساروج اندود تا مانع از فرسایش محیطی گردد . در بخش میان تهی بالای کبوتر خانه نیز دریچه هایی به جهت تبادل حرارتی و آمد و شد جریان هوا  به داخل کبوتر خانه که قرابتی بسیار با بادگیرها استانهای کویری ایران دارد و در میان کبوتر خانه نیز حفر چاهی به جهت تامین آب شرب کبوتران در صورت نزدیک نبودن آبگیر و  جوی و رودخانه حفر می کردند. صاحبان کبوتر خانه ها به ۳ ماه به یک بار  برای جمع آوری فضولات به داخل کبوتر خانه ها وارد می گشتند و کود حاصل را جمع آوری می نمودندکه از برای صیفی جات و میوه های جالیزی  بسیار مفید    می بود حال باید در نظر آورد  میزان کود استحصال گشته را بر مبنای آمار کبوتران موجود در کبوتر خانه که گاهی به بیش از ۷۰۰۰هزار جفت را بالغ می گردید و رقم ۷۰.۰۰۰ کیلوگرم در سال که عایدی ارزشمندی را از برای کشاورزان به همراه داشت ……

    قیمت فایل فقط 8,000 تومان

    خرید

    برچسب ها : پاورپوینت کبوترخانه , پاورپوینت کبوترخانه , کبوترخانه در معماری اسلامی , کبوترخانه های ایران , کبوترخانه های اصفهان , میبد , یزد , نجف آباد , مراغه , پلان , ppt


برچسب‌ها: پاورپوینت,کبوترخانه,
+ نوشته شده در چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ساعت ۱۰:۵۶ توسط سامان سم دسته : نظر(0)